به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که این تیم در آینده نه چندان دور شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و نمایش بهتری در زمین ارائه خواهد کرد. میودراگ بوژوویچ، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در نشست خبری بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل شمس‌آذر قزوین، به تحلیل بازی پرداخت […]

به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که این تیم در آینده نه چندان دور شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و نمایش بهتری در زمین ارائه خواهد کرد.

میودراگ بوژوویچ، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در نشست خبری بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل شمس‌آذر قزوین، به تحلیل بازی پرداخت و گفت: شمس آذر در نیمه اول از ما بهتر بود و ما نتوانستیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم، اما توانایی استفاده از ضدحملات و به گل رسیدن را داشتیم.

بوژوویچ با اشاره به کیفیت بازی، افزود: بازی چهار گل زیبایی داشت، هرچند وزش باد به روند بازی آسیب رساند. هر دو تیم فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین به شانس‌های گلزنی شمس آذر اشاره کرد و گفت: این تیم سه تا چهار شانس صد درصد گل داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند. نیمه دوم نیز بازی بسیار سخت‌تری بود و هر تیم می‌توانست به گل برسد.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه، از عملکرد داوری تقدیر کرد و گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما از داوران تشکر می‌کنم که کارشان بسیار عالی بود. در صحنه‌های مشکوک، باید به VAR مراجعه می‌شد.، به هر حال VAR به تازگی وارد لیگ برتر فوتبال ایران شده و باید به داوران فرصت داد تا باتجربه‌تر شوند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تغییرات تیم استقلال خوزستان و تبدیل تیم در آستانه سقوط به یک تیم قدرتمند گفت: اگر بخواهم به این سؤال پاسخ بدهم. مدیریت باشگاه مسیر پیشرفت را فراهم کرده و پیش‌بینی می‌کنم در آینده بهتر هم خواهیم شد.

در  انتها سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیمش گفت: این بازیکنان خیلی دیر به تیم اضافه شدند و هنوز از نظر بدنی به آمادگی کامل نرسیده‌اند، اما فکر می‌کنم باکیفیت هستند و در آینده توانایی‌هایشان را بهتر به نمایش می‌گذارند.

منبع